9. dubna 2015

Hostili jsme couchsurfaře!

Ach ano, po osmi měsících se tady zase objevuje článek, zvolejme halelůja! Ne že bych sem psát nechtěla, ale prostě a jednoduše - od Španělska jsem nikam nejela. Ale je to v plánu, je to v plánu!!

Couchsurfing - komunita lidí, kteří vás u sebe nechají zadarmo přespat nebo naopak - kteří u vás rádi přespí, protože je to zadarmo a protože poznají nový lidi. My jelikož už máme byt a nebydlíme s mužem ve spolubydlení, rozhodli jsme se to zatím zkusit tou první vlnou a to pozváním dvou surfařů na náš gauč.

Na couchsurfingu jsem vyplnila profil už dávno, takže teď jsem ho jenom upravila, mrkla jsem se kdo v daném termínu chce do Prahy a hledá bejvák a našla jsem slečnu Sophii z Německa. Je jí 19 a přijela na jednu noc a přítelem. Jsou na tripu Mnichov - Drážďany - Praha - Víděň a v Praze celkem strávili 4 dny (u nás jednu, předtím byli u jinýho surfaře).

Zkušenost to byla zajímavá. Bála jsem se kdo že to k nám vlastně přijde a jestli si budeme mít o čem povídat, jestli nás to nebude moc omezovat, jestli to nebudou divný lidi, jestli nás nevykradou a tak. Ale Sophie a Konstantin byli moc milí, free a fresh, ráno přišli, seznámili jsme se, hodinu jsme pokecali, pak šli čumět na Prahu a vrátili se večer. Domluva byla dobrá a spolehlivá a téma k povídání jsme měli. Druhý den nám slavnostně předali mnichovský pivo jako poděkování a odjeli do Vídně. Ach, ten život! 

Protože oni "koučserfujou" už rok, zjistili jsem od nich všechno možný a s Milým jsme se rozhodli, že letos prubnem Rakousko a Itálii autem a couchsurfařením. Sophie nám samozřejmě nabídla, že když pojedem do Mnichova, máme se ozvat. A o tom to je - poznat fajn lidi, kulturu a ušetřit! :)


Zkoušeli jste? Zajímá vás to?

PS: Na druhým blogu článek o focení mimča :)

4 komentáře:

  1. Juch! To jsem potřebovala slyšet, díky! Už jsem to taky zkusila, prozatím bych ubytovávala, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na toto by som sa nedala nahovorit. Ako cestovatelka by som bola v strese, kam pridem, ci nakoniec nebudem spat pod mostom. A takychto turistov by som tiez neprijala. Aj keby to boli mili ludia, uz len ta predstava, ze bude po nich treba upratat a vydezinfikovat cely byt ma odstrasuje.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo já tomu couchsurfingu furt ne a ne všřit :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý asertivní komentář (i kritika se dá napsat slušně)! :)