10. května 2014

Barcelona není lepší než Kodaň!

Dneska jsem si vyjela na výlet do Barcelony. Dělám už celej týden (třikrát hurá) au-pair v Sant Celoni, což je městečko severně asi 20 min autem od Barcelony. Strašně jsem se těšila. Barcelona je krásný město! Je plná atmosféry, lidí, pěknejch domů a památek, holubů a ovoce. Ale dámy a pánové, nezapůsobila na mě víc než Kodaň nebo oblíbená Lausanne (Švýcarsko).

Plaça de Catalunya.
Když jedete do Španělska s podpisem Dalího na krku (tetování), všichni, ale opravdu všichni, kdo si toho všimnou (Španělé totiž nejsou neznalí a poznají podpis Dalího; Češi okolo mě ani neví, kdo Dalí byl), si s vámi domlouvají, že pojedete do Dalího muzea v Barceloně. Tam jsme teda sice dneska s Roset (sestra mé hostmum) nebyly, ale je to v plánu (budu tady do konce červnce). 

Dneska jsme se vlakem dovezly ze SC do BCL za celých 9,80 E za zpáteční jízdenku. Cesta trvá asi 50 minut, když to staví všude. Pokud byste jeli rychlíkem, zaplatíte víc a cesta potrvá 30 minut.

Španělský vlaky.
V Barceloně jsme vylezly kdesi a daly jsme se směrem k La Rambla. To je nákupní ulice plná kamennejch obchodů a stánků. Já miluju trhy, takže když mě Roset zatáhla do La Boqueria Mercado, což jsou megatrhy, kde najdete všechno jídlo na které si jenom vzpomenete, byla jsem v sedmým nebi! Hned po příchodu jsem fotila jako zběsilá, mezi fotkama jsem vyzunkla papájovej fresh za euro (za euro, chápete???) a užívala jsem si vůní vařeného i syrového.


Potom jsme si udělaly megaprocházku - šly jsme přes La Rambla ke katedrále a pak jsme prošly uličkama kolem ultradrahejch a/nebo ultrazajímavejch obchodů k náměstíčku, kde jsme se naobědvaly v argentinské restauraci. Menu za 12,95 E (předkrm, hlavní chod, dezert) mi přišlo ucházející a docela dobré, odvařená jsem z něj nebyla.

Botičkovej obchod.

Katedrála.

Tašky skoro jak od Yves Saint Laurenta :))

Oběd - klobásky s domácí omáčkou, žampionama a hranolkama.

Kostel.
Došly jsme ke kostelu. Ten je podobnej katedrále v Lausanne, jestli jste tam byli. A odtamtud jsme došli na pláž! Víte, já nijak neholduju válení se na pláži, nepreferuju ani moře v rámci dovolené, ale tuze ráda na moře koukám a mám ráda tu vůni a mořský pofukování. Moře v Barceloně je stejný jako každý jiný, co vám mám povídat.

Přístav.

"Need to pee.."

Desátýho května a hlava na hlavě.
O Barceloně se v budoucnu určitě ještě víc rozepíšu, až budu vědět jak se jednotlivý památky konkrétně jmenujou a kudy všude jsem přesně šla. Mám na to ještě dva měsíce a tři týdny!

Pokud vás zajímají moje aupair zážitky, mrkněte na druhej blog do sekce "au-pair" ;)

Byli jste v Barceloně? Líbilo se?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý asertivní komentář (i kritika se dá napsat slušně)! :)